Jaminan terhadap pengguna Max Power Controller : Pulangan wang 100% selama 7 hari, Waranti produk selama 1 tahun(boleh tukar yang baru), diluluskan oleh SIRIM.

Tuesday, February 22, 2011

Alat Penjimat Minyak Max Power Controller







PENGENALAN MAX POWER CONTROLLER(MPC)

kotak baru mpc

MAX POWER CONTROLLER (MPC)

Max Power ControllerTM adalah sejenis alat penjagaan kereta dengan teknologi hijau mesra alam yang mampu menjimatkan minyak dianggap sebagai alat serba canggih dan paling sempurna kerana ianya lengkap dengan fungsi tersendiri yang memenuhi kehendak pengguna dan produk ini dicipta khusus dengan kemampuannya yang luar biasa dalam menstabilkan arus elektrik kenderaan, memantapkan sistem enjin dan menjimatkan pembakaran bahan api.

Max Power ControllerTM juga sesuai digunakan untuk semua jenis kenderaan tanpa sebarang kesan sampingan terhadap kenderaan, ia juga dibangunkan berdasarkan teknologi terkini dan terbaik dari Jepun yang telah dikaji dan sesuai digunakan untuk semua jenis kenderaan dalam dan luar negara. MPC juga diperhebatkan dengan penggunaan komponen-kompenan penting terbaik di dunia, Kompenan-kompenan ini memberikan sokongan yang sangat baik dan menjadikan MPC sebagai alat penjimat minyak dan penjagaan kenderaan terbaik masa kini keadaan ini memberi sokongan kuat supaya ianya dapat memaksimumkan fungsi dan kelebihannya kepada setiap kenderaan yang menggunakan Max Power ControllerTM.

Max Power ControllerTM merupakan alat penjimatan minyak yang terhebat serba canggih yang dari Jepun. Produk ini telah diuji dan selamat untuk digunakan Untuk semua jenis kenderaan samada petrol ataupun diesel dengan harga serendah RM 199 seunit (Semenanjung Malaysia) dan RM219 seunit (Sabah & Sarawak)





MENGAPA ANDA PERLU MEMILIKINYA?

Hakikatnya MPC bukan sahaja dapat menjimatkan bahan api sesebuah kenderaaan malah ia juga berfungsi sebagai penstabil voltan yang cekap bagi sesebuah kenderaan,ia mengatur dan memantapkan sistem kecekapan elektronik (ECU) dari segi pembahagian arus.ini membuatkan kenderaan yang menggunakan MPC dapat menikmati kelebihan-kelebihan seperti keterangan lampu, tindak balas enjin yang lebih cepat, melembutkan penukaran gear, mengurangkan tekanan enjin, menambah baik sistem audio, meningkatkan tindak balas RPM walaupun ketika penyaman udara dipasang.

Antara kelebihan menggunakan MPC ialah ;

* Jaminan wang dikembalikan dalam masa 7 hari

* Jaminan selama 1 tahun

* Boleh digunakan seumur hidup (pernyataan daripada pengarah urusan syarikat)

* Melebihi 35,000 kenderaan telah menggunakannya

* Sesuai untuk semua jenis kenderaan

* Menjimatkan minyak (bahanapi) sehingga 45% (petrol, diesel, ngv)

* Tidak memerlukan penjagaan

* Pemasangan yang amat mudah (cucuk di tempat rokok)

* Meningkatkan kuasa kenderaan

* Meminimakan penggunaan bateri, oleh itu dapat manjangkan jangka hayat bateri

* Menambah kecerahan lampu

* Menstabilkan arus elektrik kenderaan

* Melindungi sistem elektronik kereta (spark plug tahan lebih lama)

* Merendahkan suhu air cond (suhu lebih sejuk)

* Mengurangkan tekanan injin (injin lebih senyap)

* Mesra Alam


BAGAIMANAKAH CARA PEMASANGAN MPC?



Ia hanya semudah ABC,anda hanya perlu pasangkan pada alat pencucuh rokok dan ianya sedia berfungsi.
Alat ini berfungsi apabila lampunya menyala, apabila injin dihidupkan. Kemudian jika anda matikan injin lampu di alat masih lagi menyala 2-3 saat. Cahaya LED berwarna biru ini menarikkan lagi ruangan kereta anda pada waktu malam!!!


APAKAH MATLAMAT DAN JAMINAN KAMI TERHADAP PELANGGAN ?



Matlamat utama kami ialah supaya anda dapat menjimatkan penggunaan bahanapi atau anda boleh pergi lebih jauh dengan menggunakan kuantiti bahan api yang sama serta dapat mengelakkan anda daripada kehilangan pendapatan anda melebihi RM1900 setahun tanpa anda sedari.InsyaAllah.

Alat ini hanya bertindak sebagai penambah baikkan sahaja. Kereta yang bermasalah kurang berkesan. Oleh itu untuk mendapat kesan yang maksima, anda perlu servis kereta anda mengikut jadual.

Bagi kereta yang berkapasiti kurang daripada 1000 cc, penjimatan tidaklah begitu ketara tetapi lebih power dan bila memandu pada kelajuan yang tinggi lebih senyap (contoh viva 850)

Ada juga pengguna yang mendapati setelah memakai alat ini tiada sebarang kesan maklumlah dalam setandan kelapa ada juga yang tidak elok (setakat ini hanya 1% yang bermasalah). Jangan bimbang kerana anda tidak dianiaya. Kepuasan anda adalah tanggungjawab kami. Syarikat telah memberi jaminan 100% wang dikembalikan dalam tempoh 1 minggu memakainya. Ada juga kes seperti ini dan apabila ditukar dengan alat yang lain mereka telah berpuas hati.

Kerana adanya jaminan inilah kami berani menjual dan pengguna tidak perlu merasakan mereka ditipu atau dianiaya.

Pengguna pula dinasihatkan agar segera memberikan maklumbalas dalam masa seminggu penggunaan, janganlah pula menunggu hingga sebulan atau lebih kerana ini menyukarkan kami berurusan dengan syarikat untuk mendapatkan semula wang anda.



Jadi, apa tunggu lagi! Dengan hanya RM 199 anda mampu menjimatkan perbelanjaan minyak dan digunakan untuk membayar tol. Tidak rugi jika mencubanya. Lebih Kilometer dengan MPC dan stabilkan voltan eletrik kenderaan anda..InsyaAllah.

Lokasi terdekat di Perak Taiping, Kuala Kangsar dan Selama. En. Al Hassan 017 4289174, 05 8050530
Di Melaka kawasan Tanjung Bidara dan Masjid Tanah. En. Firdaus 013 6377823 atau YM : dauz_88

PENJIMATAN ADALAH HAK ANDA

Jangan menafikan hak anda ini dengan pelbagai alasan yang remeh seperti takut kereta rosak sedangkan anda menggunakan pelbagai aksesori lain tanpa ragu-ragu.

BERTINDAKLAH SEBAGAI PENGGUNA YANG BIJAK DENGAN MEMILIKI ALAT PENJIMAT MINYAK MAX POWER CONTROLLER HARI INI.







6 comments:

  1. salam...
    ada tak pembekal dari perlis?

    ReplyDelete
  2. WAALAIKUMSALAM..BOLEH PERIKSA DI SINI http://www.rmfpower.com/
    LAIN2 PENJIMATAN MENGGUNAKAN HYDROFUEL DI SINI
    http://eboostergenerator.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. MAX POWER CONTROLLER PUNYA FACEBOOK DI SINI http://www.facebook.com/maxpowercontroller

    ReplyDelete
  4. Waranti apa maksud...

    ReplyDelete