Jaminan terhadap pengguna Max Power Controller : Pulangan wang 100% selama 7 hari, Waranti produk selama 1 tahun(boleh tukar yang baru), diluluskan oleh SIRIM.

Wednesday, April 6, 2011

YAMAHA FJR 1300ABS pakai MPC???!!!




Salam kepada team RMF marketing. Tahniah dgn pencapian yang membanggakan. Untuk pegetahuan team RMF, saya telah pun menguji alat ini pada motorsikal saya. Pada tanggal 12.03.2011 yang lalu,saya menunggang dari GELANG PATAH hingga ke PAGOH. Dengan menggunakan petrol 97, saya menuggang dengan kelajuan 110-160 km/j. Apabila sampai ke des...tinasi saya iaitu PAGOH (160 km), saya terus ke stesyen minyak Shell.Saya hanya mengisi RON 97 sebanyak 7.50 liter. Saya dapat jimat sebanyak 2.50 liter petrol. Pada masa-masa yang lalu, isian petrol saya ialah 10 liter genap. Wah...! Boleh tahan alat ini....!Memang ternyata alat ini menjimatkan petrol. Untuk pengetahuan sahabat di FB, saya menunggang YAMAHA FJR 1300ABS. Pencucuh rokok memang tersedia di sebelah kiri. So, inilah info sedikit/sebanyak yang boleh saya kongsi . :-)

1 comment: