Jaminan terhadap pengguna Max Power Controller : Pulangan wang 100% selama 7 hari, Waranti produk selama 1 tahun(boleh tukar yang baru), diluluskan oleh SIRIM.

Tuesday, March 22, 2011

KANCIL

No.1
so satu hari brother nih call saya

"dik, MPC nih apesal mcm dah xde power la..x mcm mula2 saya pakai aritu..ada rasa lain sikit la sekarang nih...so mcm mana ye?"

"ok bang, camnih..saya tukar yg baru je..abg jgn risau xde masalah..sume hal kecik jek..."

so alat itu pon ditukar baru..:) no problem...setel...

but then masa jumpe nk tukar tuh..brother nih sempat lagi mau sharing sikit...

"actually kn dik..masa saya pakai kat kereta kancil saya...saya tau kancil dah jimat..tp biler pakai kat situ..ia bertambah jimatla..mula2 saya mmg x percaya tau..tp saya test berulang2 kali...tp mmg btoi pon..mmg suke btoi la produk nih..terbaik!! "

saya hanya senyum simpul jela...thanx bro coz masih percaya pada alat jimatkan minyak ini...saya pon suke je dgr feedback yg menggembirakan ini juga..jadik kalau kereta anda ada yg dah jimat..mahu jimat lebih lagi?? yeahhh!! marilah..beli jangan x beli:)

No. 2
k.Zan (dari GANU KITER)..die pakai kereta HONDA dan KANCIL..kata dia, "penggunaan minyak sebenarnyer kak x prasan sgt tapi yg paling prasan...kereta kak ada POWER" uish...power rangers ke??hehe..xkisahla kak..tapi tq!!


P/S :PETIKAN DRPD AGEN MPC LAIN.

No comments:

Post a Comment