Jaminan terhadap pengguna Max Power Controller : Pulangan wang 100% selama 7 hari, Waranti produk selama 1 tahun(boleh tukar yang baru), diluluskan oleh SIRIM.

Monday, March 28, 2011

PERSONA


ni catatan simple yg saya buat untuk PERSONA saya ..

1. isi rm60 dari Ipoh-Parit Buntar...xabes2...sampai sana dah jalan2 beraya sakan selama 2 hari pon x abis2...

2. ada lagi balance dalam rm10 dalam tangki (rasa2) saya add lagi minyak kalini bagi penuh..sbb hanya perlu tambah RM62 so...tangki penuh saya RM70 camtuh...tuh yg saya agak2 ada balance lagi RM10..hehe..ok..kalini dari Parit Buntar--> Kedah-->Perlis-->patah balik Kedah--> baru ke Ipoh....sampai dekat Semanggol baru minyak nyala2...

p/s-...jimat x jimat? sendiri pk la heh...bagi saya..mmg jimat byk la..alhamdulillah:) maaflah saya x test plak ikut kilometer..malas nk catat2..tapi saya sendiri sedia maklum perjalanan saya raya kalini mmg lebih bermakna...:)

No comments:

Post a Comment