Jaminan terhadap pengguna Max Power Controller : Pulangan wang 100% selama 7 hari, Waranti produk selama 1 tahun(boleh tukar yang baru), diluluskan oleh SIRIM.

Tuesday, March 15, 2011

Produk Max Power Controller Alat Penjimat Minyak dari Jepun.


Produk

MaxPower Controller jauh lebih berkesan berbanding alat penjimat minyak yang lain dan ia juga mampu menjimatkan minyak sesebuah kenderaan lebih dari 45% bergantung kepada cara penggunaan dan penyelenggaraan kenderaan tersebut.

Selain menjimatkan minyak, MPC juga mampu melindungi sistem elektronik kenderaan, menambahkan kekuatan kelajuan juga daya anjakkan(pick-up), meningkatkan kuasa enjin, mengurangkan tekanan dan beban terhadap enjin, menstabilkan arus elektrik, meningkatkan kesejukan penghawa dingin dan melembutkan penukaran gear kereta dalam tempoh singkat dengan hanya tiga saat selepas dipasang pada kenderaan.

Ia juga berfungsi menambahkan keterangan lampu, meningkatkan sistem audio dan memanjangkan hayat bateri dan plug. Produk ini sudah diuji selama enam bulan sebelum dipasarkan di Negara ini dan hasilnya sangat mengagumkan.

No comments:

Post a Comment