Jaminan terhadap pengguna Max Power Controller : Pulangan wang 100% selama 7 hari, Waranti produk selama 1 tahun(boleh tukar yang baru), diluluskan oleh SIRIM.

Saturday, March 5, 2011

Berita Terkini

Alat penjimatan minyak semakin menjadi kegilaan pengguna kenderaan bermotor dari pelbagai jenis model dan kapasiti. Sehubungan itu sebuah syarikat pengeluar, pengedar dan pemasar bagi alat penjimat minyak RMF Marketing Sdn Bhd yang dimiliki oleh 3 anak muda bumiputra gigih memasarkan produk mereka iaitu, Max Power Controller atau lebih dikenali sebagai MPC.

Baru-baru ini syarikat RMF telah melancarkan kotak terbarunya yang lebih menarik dan mesra pengguna juga dilengkapi dengan kad jaminan produk,.Perubahan ini menggambarkan pihak syarikat RMF Marketing Sdn Bhd begitu serius dalam memasarkan produk mereka, dan bagi membina jenama yang kukuh dan dikenali.

Sehubungan itu pihak syarikat RMF juga telah membawa beberapa inspirasi baru bagi penambah baikan system kecekapan sedia ada. Dengan inspirasi baru ini kecekapan terhadap tindak balas kepada kenderaan yang menggunakan produk ini lebih baik dan berkesan.Dengan keberkesanan ini akan lebih meyakinkan para pegguna terhadap alat penjimatan minyak yang hangat diperkatakan sekarang ia itu MPC.Pihak syarikat amat berbangga dan berbesar hati dengan bertambahnya pengguna yang sedia ada, disamping dapat menolong mereka berjimat,pada masa yang sama mendapat manafaat teknologi yang telah disediakan.

Menariknya MPC bukan sahaja dapat menjimatkan bahan api sesebuah kenderaaan malah ia juga berfungsi sebagai penstabil voltan yang cekap bagi sesebuah kenderaan,ia mengatur dan memantapkan sistem kecekapan elektronik (ECU) dari segi pembahagian arus.ini membuatkan kenderaan yang menggunakan MPC dapat menikmati kelebihan-kelebihan seperti keterangan lampu,tindak balas enjin yang lebih cepat,melembutkan penukaran gear,mengurangkan tekanan enjin,menambah baik sistem audio,meningkatkan tindak balas RPM walaupun ketika penyaman udara dipasang.

Dalam pada itu RMF Marketing Sdn Bhd sedang membuat kajian terhadap beberapa produk baru yang berkaitan permotoran untuk kegunaan kereta dan motosikal dan syarikat menjangkakan produk ini dapat dipasarkan pada awal 2011.

RMF pada masa sama gigih berusaha mempergiatkan jualan dan juga promosi melalui pelbagai sumber diantaranya internet,akhbar,radio dan juga tv. Sejak mula memasuki pasaran tempatan, jualan Max Power Controller (MPC) sudah meningkat melebihi 35,000 unit dalam tempoh singkat dan ia semakin meningkat dari masa ke semasa disokong dengan keyakinan yang ditunjukkan oleh para pengguna selepas menggunakan dan mengalami sendiri keajaiban teknologi jepun dari produk ini.

Pihak syarikat RMF Marketing Sdn Bhd memberikan jaminan pulangan wang sehingga 100% dan juga jaminan produk selama satu tahun kepada semua pelanggan Max Power Controller (MPC) mengikut syarat dan peraturan yang telah ditetapkan.

MPC boleh diperolehi pada harga asal yang mampu milik iaitu sekitar RM199 untuk semenanjung dan RM219 di sabah dan sarawak.

Sila hubungi pengedar di :
Taiping : En. Al Hassan 0174289174, 0194330026

Melaka (Masjid Tanah dan Tg. Bidara) En. Firdaus 0136377823

YM : dauz_88

2 comments:

  1. cuba cerita cket secara teknikal mcm mn bende ni berfungsi menjimatkan minyak

    ReplyDelete
  2. Boleh terus ke post soalan Lazim..terima kasih.untuk lain2 fuel saver
    www.eboostergenerator.blogspot.com

    ReplyDelete