Jaminan terhadap pengguna Max Power Controller : Pulangan wang 100% selama 7 hari, Waranti produk selama 1 tahun(boleh tukar yang baru), diluluskan oleh SIRIM.

Wednesday, March 16, 2011

Manual Pemasangan MPC.


* Matikan enjin kereta terlebih dahulu sebelum pasangkan MPC ke soket pemetik api.Pasang MPC dengan baik pada soket pemetik api kereta dan pastikan ianya tidak longgar.


* Anda akan melihat lampu LED menyala sebaik enjin dihidupkan.

* Jika lampu LED menyala, itu menunjukkan MPC berfungsi dengan baik. Jika tidak, sila periksa soket pemetik api kereta anda. Soket pemetik api kereta anda mungkin longgar atau rosak.

* Jangan pasang MPC enjin kereta masih hidup.

* MPC hanya boleh digunakan dalam kenderaan seperti kereta 12V, MPV, SUV atau van tapi TIDAK pada lori atau bas atau kenderaan dengan bateri 24V. Pada dasarnya, semua kereta menggunakan bateri 12V.

* MPC sesuai diguna pakai pada semua model kereta baru baik atau lama. Tetapi 1Unit MPC hanya sesuai digunakan pada kereta 2.8cc enjin dan ke bawah. Untuk kenderaan melebihi cc diatas, kami cadangkan bagi pemilik untuk menggunakan 2 MPC dan menggunakan soket tambahan yang boleh didapati dari kedai aksesori kereta.

* Namun demikian, Anda tidak perlu keluar MPC. Biarkan saja pada kenderaan anda kerana ia tidak akan menimbulkan kerosakan atau melemahkan bateri kenderaan anda. MPC juga boleh digunakan pada kereta-kereta lain tetapi setelah dikeluarkan, kereta anda akan kembali kepada keadaan asalnya semula.

* Anda dinasihatkan untuk membuat penyelenggaraan kereta setiba masanya, periksa keempat-empat tayar dan pastikan angin tidak berkurangan.

* Penyelanggaraan dan pemeriksaan tayar yang baik dapat membantu dalam penjimatan minyak yang lebih cekap.

Produk ini yang berkonsep mesra pengguna dan mudah. Hanya perlu ‘plug in’ pada tempat pencucuh rokok pada kenderaan. Anda tidak memerlukan kepakaran tinggi untuk melengkapkannya sebagai salah satu aksesori berguna kepada kereta anda. Yang pasti ia bakal membuat anda tersenyum hasil fungsinya yang menambah baik kuasa kereta anda dan yang penting ia akan memberi penjimatan pada jangka masa panjang.

Kebanyakkan kereta biasa dan pacuan empat roda berfungsi pada voltan 12V. Dengan kesesuaiannya sebagai produk yang memberi jaminan pulangan wang dan ‘warranty period’. Anda tidak perlu risau atau terasa rugi jika memilikinya.

1 comment:

  1. salam..b0le sy tau biasanya berapa jangaka hayat utk 1 produk mpc tu?b0le pakai sampai berapa tahun yer..

    ReplyDelete